Keystone logo

51 Studia magisterskie Programy w Biologia morska 2024

• Studia magisterskie
  • Magister nauk ścisłych (MSc)
  • Magister nauk humanistycznych (MA)
  • Nauki przyrodnicze
  • Biologia
  • Biologia morska
Kierunki studiów
  • Nauki przyrodnicze (51)
  • Powrót do głównej kategorii
Lokalizacje
Znajdź więcej lokalizacji
Typ stopnia naukowego
Czas trwania
Tempo nauki
Język
Forma badania

Studia magisterskie Programy w Biologia morska

Tytuł magistra biologii morskiej ma na celu promowanie zaawansowanych szkoleń w multidyscyplinarnym Marine Biology. To zapewnia studentom umiejętności niezbędne do analizy i zrozumienia ekosystemów morskich. To zaczyna się od nauki morskich genów do różnych wspólnot w ekosystemach morskich. Badanie polega na zrozumienie funkcji życia morskiego i różnorodności i zastosowania w eksploatacji, ochronę środowiska morskiego i biotechnologii. Studia magisterskie w dziedzinie biologii morskiej zawiera silny badania laboratoryjne i badania terenowe w różnych ekosystemów morskich z typowych cech i kilka biologicznych produktywności zakresu od oligotroficznych do eutroficznych. Międzynarodowa profesorowie i Marine Naukowcy zaangażowani w nauczanie to szeroki obszar. Pomagają rozwinąć umiejętności w biologii morskiej i poprawy możliwości te w pracy w kontekście międzynarodowym.Program łączy w sobie mocne i odpowiednie zasoby naukowe w dziedzinie nauk o morzu, które pozwalają na integrację kluczowych obszarów wiedzy. Ponadto studenci otrzymują możliwość zaangażowania się w projekty naukowe w ośrodkach badawczych związanych z uczelni studiów. To pomaga im rozwijać ich panów tezę w ekosystemach morskich. Te ekosystemy obejmują: estuarium, neurytycznych i otwórz obszary oceanu poddane różnych warunkach klimatycznych i presji antropogenicznej. Niektóre z możliwości rozwoju zawodowego związanych z tym programów magisterskich w dziedzinie biologii morskiej m.in.: Marine andResearch Inżynieria i rozwój w dziedzinie nauk o morzu.