Znajdź najlepszą Geologia Almaty tutaj!

Masters zarabiają po studenci ukończą licencjackich studiów. Aby uzyskać mistrzów, zwykle trzeba wykonać od 12 do 18 kursów uczelni, które często wiążą zakończeniu kompleksowych badań i / lub pracy dyplomowej.Master of Science w Geologii uczy studentów różnych przedmiotów, takich jak geologicznego nauki, biologii, fizyki, chemii i ekologii. Wiedza ta jest niezbędna, aby zrozum… Czytaj więcej

Master of Science w Geologii uczy studentów różnych przedmiotów, takich jak geologicznego nauki, biologii, fizyki, chemii i ekologii. Wiedza ta jest niezbędna, aby zrozumieć główny nacisk na stopień, który jest zrozumienie składu Ziemi, ewolucja, pochodzenia i procesów.

Republika Kazachstanu jest kraj jest Azja Środkowa. Jest największym krajem śródlądowym. System edukacji jest powszechny i ​​obowiązkowy. Jest on podzielony na 3 etapy, a mianowicie: pierwotnych (formularze 1-4), podstawowe ogólne (formularze 5-9), a poziomem wykształcenia wyższego (formularze 10 - 11 lub 12).

Największe miasto Kazachstanu, Ałma-Ata jest znany z dobrych uczelniach międzynarodowych i ich powiązań z amerykańskich uniwersytetów, takich jak Kazach-American University. Wszyscy, którzy nie mogą sobie pozwolić, aby przejść do drogich międzynarodowych uniwersytetów mogą studiować w Ałmaty.

Geologia Almaty. Pobierz wszystkie informacje o Geologia i skontaktować się ze szkołą dla Almaty Geologia bezpośrednio tutaj!

Przeczytaj więcej o studiowaniu w Kazachstanie