Studia magisterskie Fizyka w Hiszpania. Szukaj studiów magisterskich w Hiszpania tutaj!

Badania na poziomie Mistrz wiązać specjalistycznych studiów w dziedzinie badań naukowych lub obszaru praktyki zawodowej. Zarabianie magistra wykazuje wyższy poziom opanowania przedmiotu. Zdobywając tytuł magistra może trwać od roku do trzech lub czterech lat. Przed studia, zwykle musi napisać i obronić pracę dyplomową, długo papieru, który jest kulminacją swoim wyspecjalizowanych b… Czytaj więcej

Kursy i programy w dziedzinie fizyki może umożliwić osobom zbadać pole szeroki i fundamentalny materii i energii. Poprzez swoich studiów, studenci mogą nauczyć się rozumieć i analizować wiele naturalnych zjawisk znalezione we wszechświecie.

Hiszpania, oficjalnie Królestwo Hiszpanii, jest suwerennym państwem i państwem członkowskim Unii Europejskiej. Znajduje się na Półwyspie Iberyjskim w południowo-zachodniej Europie. Hiszpańskie uniwersytety regulować dostęp do swoich stopni i ustalenie opłat akademickich. Mogą również oferować nieoficjalnych podyplomowe stopni. Stolica Madryt ma możliwie największą liczbę barów na mieszkańca dowolnego europejskiego miasta i bardzo aktywnego życia nocnego.

Studia magisterskie Fizyka w Hiszpania. Uzyskaj wszystkie informacje o studiach magisterskich na kierunku Fizyka w Hiszpania.

Przeczytaj więcej o studiowaniu w Hiszpanii
Universidade Santiago de Compostela
Santiago de Compostela, Hiszpania

Celem szkolenia tego magistra jest zaspokojenie potrzeb akademickich w sektorze nauk fizycznych i technologii, których społeczeństwo wymaga zarówno w aspekcie biznesowym, jak i we własnej działalności B + R + I. -
Język hiszpański, Gallegan

University of Castilla La Mancha
Ciudad Real, Hiszpania +1 Więcej

FISYMAT jest oficjalnym tytułem magisterskim prowadzonym wspólnie przez UCLM i Uniwersytet w Granadzie. FISYMAT oferuje solidne i multidyscyplinarne szkolenie w różnych gałęziach fizyki i matematyki w ramach czterech specjalności: astrofizyki i astronomii; Biomatematyka; Metody i modele matematyczne w naukach ścisłych i inżynierii; Fizyka teoretyczna i matematyczna. Na UCLM promowana jest specjalność Biomatematyka. Obecnie fizyka i matematyka zapewniają nowe narzędzia i podejścia, które promują postęp naukowy w biologii i biotechnologii. Na przykład fizyko-matematyczne modelowanie rozprzestrzeniania się nowotworów lub zachowanie nowych materiałów biopolimerowych. -

Erasmus Mundus - JMD - Nuclear Physics
Sewilla, Hiszpania +3 Więcej

Nuclear Physics (NucPhys) to 2-letni Erasmus Mundus Master in Nuclear Physics (120 ECTS) i jest oferowany przez konsorcjum 7 uniwersytetów partnerskich w Hiszpanii, Francji i we Włoszech, z udziałem ponad 30 instytucji / firm badawczych jako partnerzy stowarzyszeni na całym świecie. -

Universidad Complutense de Madrid
Madryt, Hiszpania

Antropologia fizyczna to obszar wiedzy w ramach nauk biologicznych, który bada różnorodność ludzi i ich najbliższych krewnych, naczelnych innych niż człowiek. Jego głównym celem jest przedstawienie kompleksowej wizji mechanizmów generujących zmienność aspektów ewolucyjnych, ekologicznych, ontogenetycznych i płciowych, wizja umożliwiająca także ocenę biologicznych konsekwencji niedawnych zmian środowiskowych (w tym związanych z systemami wartości i zachowaniami) w sprawie procesów biologicznych oraz wzorców zdrowia i chorób w populacjach ludzkich. -
06 Sie 2022

Universitat Rovira i Virgili
Tarragona, Hiszpania

Magister daje studentom szansę specjalizacji w dziedzinie kryminalistyki.

Magister daje studentom szansę specjalizacji w dziedzinie kryminalistyki. -