Filter
Studia magisterskie
Chiny Typ studiów: Wszystkie Tempo: Wszystkie

Studia magisterskie Fizyka w Chiny. Szukaj studiów magisterskich w Chiny tutaj!

W celu pomyślnego uzyskania dyplomem magistra, trzeba będzie uzyskać liczbę punktów przechodząc poszczególne moduły. Większość nauczane Masters będzie szereg podstawowych modułów, które trzeba zdać, aby uzyskać kwalifikację. Ocena Masters badawczych jest prawie zawsze w całości przez jednego modułu pracy doktorskiej lub projektu.

Fizyka jest dziedziną naukową, która zajmuje się właściwości i cech energii i materii. Badania w tej dziedzinie może obejmować różne tematy, w tym mechaniki, magnetyzmu, światło, dźwięk, struktury atomowej i energii elektrycznej.

China stara się promować rozwój uniwersytetów pierwszej klasy. China "gospodarka s jest już świat 's drugim największym i wciąż rośnie. Przeżywanie jej kultury i zrozumienia jej wzrostu rynku będzie zwiększyć swoją karierę.

Studia magisterskie Fizyka w Chiny. Uzyskaj wszystkie informacje o studiach magisterskich na kierunku Fizyka w Chiny.

Czytaj więcej Pokaż mniej
Other options within this field of study:

3 Results in Fizyka, Chiny

Harbin Engineering University (HEU)

Pole elektromagnetyczne i kuchenka mikrofalowa Technology dyscypliny magistra przyznające stronie. Wiele nowoczesnych technologii są również w oparciu o pole elektromagne ... [+]

Studia MEng w polu elektromagnetycznym i technologii mikrofalowej

&nbsp

Pole elektromagnetyczne i kuchenka mikrofalowa Technology dyscypliny magistra przyznanie site.There jest 7 profesorów i docentów 1, 6 i 2 opiekunów lekarza master instruktorów. Dyscypliny należy do elektryczne Nauki i Technologii dyscypliny, to jest podstawą porozumiewania się na odległość, wysokiej częstotliwości komunikacji i elektromagnetyzmu kompatybilne. Wiele nowoczesnych technologii są również w oparciu o pole elektromagnetyczne i technologii mikrofalowej, takich jak: oddziaływanie Radar, telefonii komórkowej, mikrofalówka teledetekcji, elektryczne antagonizować, antena intelektu, ray i kuchenkę mikrofalową. ... [-]

Chiny Harbin
Czytaj więcej po polsku
Harbin Engineering University (HEU)

Ta dyscyplina Optical Engineering magistra strony przyznanie, są 3 profesorów, 2 lekarz wychowawców i 1 master instruktorów. Choć dyscypliny otrzymał prawo nadawania ME d ... [+]

Studia MEng w Optical Engineering

&nbsp

Ta dyscyplina Optical Engineering magistra strony przyznanie, są 3 profesorów, 2 lekarz wychowawców i 1 master instruktorów. Choć dyscypliny otrzymał prawo nadawania M. E aż do roku 1996, Akademia technologii włókien powstała w 1985 roku, stało się kilka nauczanie i badania strony chińskich uniwersytetów (Jest to jedno miejsce, że błonnik badania w Chinach północno-wschodniej). Wiele technologii przechowywane w dziedzinie nauki i dziedziny badań naukowych. W ostatnich latach, przekazywanie teorii Włókno aparatury i systemów pomiarowych są w opracowaniu. Kilka krajowych funduszy pre-badań w dziedzinie obronności i innych środków w ramach podjąć. ... [-]

Chiny Harbin
Liaoning University of Technology

Dyscyplina inżynierii materiałowej i inżynierskiej składa się z 3 podporządkowanych dyscyplin mistrza z nauk materiałowych, inżynierii materiałowej i fizyki materiałów i chemii. Ta dyscyplina ma na celu zbadanie struktury, przetwarzania i właściwości jednego materiału i zbadanie związków tych czynników. Obowiązkowe kursy podstawowe obejmują analizę materiału i charakterystykę, wybrane zagadnienia z zakresu fizyki materiałów i tak dalej. Główny obszar badań obejmuje konstrukcję elektronów walencyjnych i projektowanie materiałów, teorię i zastosowanie kontroli struktury materiału w polu zewnętrznym.

Danie główne:

analiza macierzowa, Podstawy materiałoznawstwa, Analiza i charakteryzacja materiału, Materiał inżynierski, Nowoczesny materiał funkcjonalny, Właściwości mechaniczne metali.... [-]

Chiny Jinzhou
Zaoczne