Studia magisterskie na kierunku Chemia w Tarragona 2022

Badania na poziomie Mistrz wiązać specjalistycznych studiów w dziedzinie badań naukowych lub obszaru praktyki zawodowej. Zarabianie magistra wykazuje wyższy poziom opanowania przedmiotu. Zdobywając tytuł magistra może trwać od roku do trzech lub czterech lat. Przed studia, zwykle musi napisać i obronić pracę dyplomową, długo papieru, który jest kulminacją swoim wyspecjalizowanych b… Czytaj więcej

Chemia jest często określany jako centralny nauki, ponieważ wydaje się ujednolicenie inne gałęzie przyrodoznawstwa razem, w tym biologii, geologii i fizyki. Wielu wierzy Początki chemii sięgają kilku tysięcy lat, do praktyki alchemii.

Hiszpania, oficjalnie Królestwo Hiszpanii, jest suwerennym państwem i państwem członkowskim Unii Europejskiej. Znajduje się na Półwyspie Iberyjskim w południowo-zachodniej Europie. Hiszpańskie uniwersytety regulować dostęp do swoich stopni i ustalenie opłat akademickich. Mogą również oferować nieoficjalnych podyplomowe stopni. Stolica Madryt ma możliwie największą liczbę barów na mieszkańca dowolnego europejskiego miasta i bardzo aktywnego życia nocnego.

Studia magisterskie Chemia w Tarragona. Uzyskaj wszystkie informacje o studiach magisterskich na kierunku Chemia w Tarragona.

Przeczytaj więcej o studiowaniu w Hiszpanii
Tarragona, Hiszpania

Ten tytuł magistra ma na celu wyprowadzenie absolwentów poza ich stopień licencjata i zdobycie wyższego poziomu wiedzy specjalistycznej w dziedzinie inżynierii chemicznej. Absolwenci zostaną przeszkoleni w zakresie projektowania produktów i procesów związanych z inżynierią chemiczną. Będą również mieli solidne podstawy zawodowe, ponieważ ich staże i prace magisterskie będą prowadzone przede wszystkim w przemyśle chemicznym (tj. W firmach i organizacjach poza uniwersytetem). -
3 - 6 semestry

Tarragona, Hiszpania

Celem tego programu jest szkolenie nowych specjalistów w dziedzinie nanotechnologii, materiałów i inżynierii chemicznej. Jest to szczególnie interesujące dla absolwentów dowolnej dziedziny nauk eksperymentalnych i technologii (chemia, inżynieria chemiczna, biochemia, biotechnologia, fizyka, chemia kwantowa, chemia biologiczna, mikrobiologia itp.) I wyraźnie przygotowuje ich do przyszłych badań. -
2 - 4 semestry

Tarragona, Hiszpania

Magister daje studentom szansę specjalizacji w dziedzinie kryminalistyki.

Magister daje studentom szansę specjalizacji w dziedzinie kryminalistyki. -