W niepełnym wymiarze czasu studia magisterskie na kierunku Chemia w Madryt

Znajdź W niepełnym wymiarze czasu studia magisterskie na kierunku Chemia w Madryt

Chemia

Masters odnosi się do realizacji programu studiów absolwent, który przygotowuje uczniów do dalszego ich wiedzy na określony temat lub rozwijać swoją karierę. Większość mistrzów są udzielane przez państwowe lub publiczne uczelnie.

Chemia opracowany do praktykowanych metod naukowych, dzięki którym zostały wprowadzone przez Sir Francis Bacon. On wraz z inną grupą naukowców z Oxford restrukturyzacji starych tradycji alchemii w bardziej zdyscyplinowany badań naukowych.

Hiszpania (hiszp. España) jest zróżnicowany kraj dzieląc Półwysep Iberyjski z Portugalią, na zachodnim krańcu Morza Śródziemnego. Hiszpania jest uważana za kraj egzotyczny w Europie ze względu na przyjazną mieszkańcom i stylu życia zrelaksowany. Normalny czas na University kursów w Hiszpanii wynosi 4 lata, z wyjątkiem medycyny i stopnie podwójnych, które są 6. Madryt i Barcelona są dobrze znane miast na całym świecie ze swojej kuchni, nocnych klubów i słynnego folkloru i festyny.

Madryt Miasto jest stolicą Hiszpanii. To jest obszar metropolitalny z ponad 3 mln mieszkańców. Ma arenę nazwie Las Ventas w której odbywają się coroczne wydarzenie walki byków. Miasto ma wiele publicznych i prywatnych uczelni.

W niepełnym wymiarze czasu studia magisterskie na kierunku Chemia w %Madryt. Uzyskaj wszystkie informacje o W niepełnym wymiarze czasu studiach na kierunku Chemia w Madryt.

Stopień Magister W Dziedzinie Elektrochemii. Nauka I Technika

UAM Universidad Autónoma de Madrid
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 1 semestr September 2018 Hiszpania Madryt

Stopień tego pana jest skierowany do absolwentów lub absolwentów stopnia Nauki i chemii, inżynierii chemicznej, fizyki, Inżynieria Materiałowa, etc., którzy chcą trenować jak naukowców i specjalistów w dziedzinie elektrochemii, zarówno w swoich fundamentach i jej zastosowań , [+]

Jest to mistrz, który stanowi podstawę dla rozwoju działalności badawczej w realizacji pracy doktorskiej i przeszkoleni do wykonywania prac badawczo-rozwojowych w ośrodkach technologicznych i przedsiębiorstw w sektorach przemysłu, które wymagają elektrochemii.

Cele i kompetencje