Magister Chemia w Chiny - Studia magisterskie

Studia magisterskie Chemia w Chiny. Szukaj studiów magisterskich w Chiny tutaj!

Chemia

Badania na poziomie Mistrz wiązać specjalistycznych studiów w dziedzinie badań naukowych lub obszaru praktyki zawodowej. Zarabianie magistra wykazuje wyższy poziom opanowania przedmiotu. Zdobywając tytuł magistra może trwać od roku do trzech lub czterech lat. Przed studia, zwykle musi napisać i obronić pracę dyplomową, długo papieru, który jest kulminacją swoim wyspecjalizowanych badań.

Chemia jest często określany jako centralny nauki, ponieważ wydaje się ujednolicenie inne gałęzie przyrodoznawstwa razem, w tym biologii, geologii i fizyki. Wielu wierzy Początki chemii sięgają kilku tysięcy lat, do praktyki alchemii.

China stara się promować rozwój uniwersytetów pierwszej klasy. China "gospodarka s jest już świat 's drugim największym i wciąż rośnie. Przeżywanie jej kultury i zrozumienia jej wzrostu rynku będzie zwiększyć swoją karierę.

Studia magisterskie Chemia w Chiny. Uzyskaj wszystkie informacje o studiach magisterskich na kierunku Chemia w Chiny.

Program mistrza chemii (międzynarodowa)

Wenzhou University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 lat September 2019 Chiny Wenzhou

Program Chemia (International) oferowane przez Kolegium Chemii i Inżynierii Materiałowej engineering (CCME) poświęcona jest kultywowanie międzynarodowymi naukowców granicznych i wykwalifikowanych techników, którzy są chętni na międzynarodowej komunikacji naukowej i technicznej oraz współpracy. [+]

Test Chemia Program (International) oferowane przez Kolegium Chemii i Inżynierii Materiałowej (CCME) poświęcona jest kultywowanie inter- badaczy krajowych i granicznych wykwalifikowanych techników, którzy są chętni na międzynarodowej komunikacji naukowej i technicznej oraz współpracy.

Badania

Studenci będą prowadzone przez światowej klasy czołowych profesorów badań chemicznych w CCME w dziedzinie chemii, inżynierii materiałowej i inżynierią, inżynierii i technologii chemicznej, chemii polimerów, itp Zachęcamy również bezpośrednio skontaktować się z zainteresowanym organom nadzoru.

Kursy