W niepełnym wymiarze czasu studia magisterskie na kierunku Chemia w Afryce

Znajdź W niepełnym wymiarze czasu studia magisterskie na kierunku Chemia w Afryce

Chemia

Stopień Master 's jest podyplomowych stopień naukowy. Trzeba już licencjat ubiegania się o programie Master 's. Most główny 'studiów s wymaga studentów do ukończenia głównego ' tezy s lub pracy badawczej.

Stopnie mistrzowskie w chemii są kompleksowe i interdyscyplinarne, obejmujące wiele dyscyplin, takich jak chemia biochemia, powierzchni i materiałów, a między innymi, ochrony środowiska i chemii atmosferycznej.

Nawet jeśli zdecydujesz mitologiczne, Afryka Wschodnia jest czarującą Tanzanii; Senegal, land of Teranga lub Republiki Południowej Afryki, z jego szerokich możliwości, aby zanurzyć się w badania i służyć, w Afryce, będą przytłaczające.

W niepełnym wymiarze czasu studia magisterskie kierunek Chemia. Uzyskaj wszystkie informacje o W niepełnym wymiarze czasu studiach magisterskich na kierunku Chemia w Afryce.

Magister chemii (MTech / msc)

University of Johannesburg
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 1 - 4 lat February 2019 Republika Południowej Afryki Johannesburg

Głównym celem Mistrza w dziedzinie chemii jest zapewnienie studentom specjalistycznej zaawansowanego kształcenia i szkolenia przy jednoczesnym spełnieniu wymagań konkretnego komponentu badawczego, tak aby uczniowie mogą opanować wymagane umiejętności eksperymentalnych i technologicznych i niezbędnych umiejętności pracy w terenie, takich jak innowacje, podejmowanie decyzji, myślenie strategiczne i zdolności organizacyjne. [+]

Chemia MTech

Podstawowym celem Chemii MTech jest zapewnienie studentom specjalistycznej zaawansowanego kształcenia i szkolenia przy jednoczesnym spełnieniu wymagań konkretnego komponentu badawczego, tak aby uczniowie mogą opanować wymagane umiejętności eksperymentalnych i technologicznych i niezbędnych umiejętności pracy w terenie, takich jak innowacje, podejmowania decyzji, strategiczne myślenia i umiejętności organizacyjne.

Rozprawa oparte MTech Chemia polega na kompleksowym badaniu specjalistycznym obszarze w zakresie specjalizacji, podano dalej i złożyć w formie pracy dyplomowej pod koniec programu. Stopień wymaga wysokiego poziomu wiedzy i zdolności intelektualne i teoretyczne problemy związane z kierunkiem studiów i krytycznego rozumowania, przygotowania, analizy i oceny konkretnego problemu w dziedzinie badań.... [-]

MTech w inżynierii chemicznej (badania - based)

University of Johannesburg
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 1 - 2 lat February 2019 Republika Południowej Afryki Johannesburg

Kwalifikacja ta jest przeznaczona dla inżynierów chemików i technologów pracujących w branżach związanych z procesem. Studenci, którzy uzyskali kwalifikacje te będą właściwe do prowadzenia niezależnych badań w dziedzinie inżynierii chemicznej i znacząco przyczynia się do tworzenia wiedzy poprzez zrozumienie, stosowania i oceny istniejącej wiedzy. [+]

Kwalifikacja ta jest przeznaczona dla inżynierów chemików i technologów pracujących w branżach związanych z procesem. Studenci, którzy uzyskali kwalifikacje te będą właściwe do prowadzenia niezależnych badań w dziedzinie inżynierii chemicznej i znacząco przyczynia się do tworzenia wiedzy poprzez zrozumienie, stosowania i oceny istniejącej wiedzy. Problem badawczy, jego uzasadnienie, proces i wyniki przedstawiono w pracy doktorskiej, który jest zgodny z ogólnie przyjętymi normami na tym poziomie.

wyniki kwalifikacji