Filter
Studia magisterskie
Afryce

Studia magisterskie Chemia w Afryce. Szukaj studiów magisterskich w Afryce tutaj!

Stopień Master 's jest podyplomowych stopień naukowy. Trzeba już licencjat ubiegania się o programie Master 's. Most główny 'studiów s wymaga studentów do ukończenia głównego ' tezy s lub pracy badawczej.

Chemia jest kategoria nauk fizycznych, która zajmuje się struktury, składu i różnych własnościach materii. Niektóre tematy, które ma obejmować chemiczne obejmują tworzenie wiązań chemicznych, z węgla i siły międzycząsteczkowe odpowiedzialny za zapewnienie względu na jego wyjątkowe właściwości.

Nawet jeśli zdecydujesz mitologiczne, Afryka Wschodnia jest czarującą Tanzanii; Senegal, land of Teranga lub Republiki Południowej Afryki, z jego szerokich możliwości, aby zanurzyć się w badania i służyć, w Afryce, będą przytłaczające.

Studia magisterskie Chemia w Afryce. Uzyskaj wszystkie informacje o studiach magisterskich na kierunku Chemia w Afryce.

Read More Read Less
Other options within this field of study:

2 Results in Chemia, Afryce

University of Johannesburg

Kwalifikacja ta jest przeznaczona dla inżynierów chemików i technologów pracujących w branżach związanych z procesem. Studenci, którzy uzyskali kwalifikacje te będą właściwe do prowadzenia niezależnych badań w dziedzinie inżynierii chemicznej i znacząco przyczynia się do tworzenia wiedzy poprzez zrozumienie, stosowania i oceny istniejącej wiedzy. Problem badawczy, jego uzasadnienie, proces i wyniki przedstawiono w pracy doktorskiej, który jest zgodny z ogólnie przyjętymi normami na tym poziomie.

wyniki kwalifikacji

Student kwalifikacyjna będzie miał możliwość:

Zbierania i porządkowania informacji w wybranym polu / obszarze badań. Zastosować metody i techniki badawcze odpowiednio i poprawnie. Wnieść znaczący wkład rekomendowanie usprawnień istniejących pól Chemical Engineering Science and Technology. Wymagania wstępne i kryteria wyboru ... [-]
Republika Południowej Afryki Johannesburg

1 - 2 lat
Stacjonarne

Czytaj więcej po polsku
University of Johannesburg

Głównym celem Mistrza w dziedzinie chemii jest zapewnienie studentom specjalistycznej zaawansowanego kształcenia i szkolenia przy jednoczesnym spełnieniu wymagań konkretn ... [+]

Chemia MTech

Podstawowym celem Chemii MTech jest zapewnienie studentom specjalistycznej zaawansowanego kształcenia i szkolenia przy jednoczesnym spełnieniu wymagań konkretnego komponentu badawczego, tak aby uczniowie mogą opanować wymagane umiejętności eksperymentalnych i technologicznych i niezbędnych umiejętności pracy w terenie, takich jak innowacje, podejmowania decyzji, strategiczne myślenia i umiejętności organizacyjne.

Rozprawa oparte MTech Chemia polega na kompleksowym badaniu specjalistycznym obszarze w zakresie specjalizacji, podano dalej i złożyć w formie pracy dyplomowej pod koniec programu. Stopień wymaga wysokiego poziomu wiedzy i zdolności intelektualne i teoretyczne problemy związane z kierunkiem studiów i krytycznego rozumowania, przygotowania, analizy i oceny konkretnego problemu w dziedzinie badań.... [-]