Studia magisterskie na kierunku Biologia w Saint Andrews 2022

Badania na poziomie Mistrz wiązać specjalistycznych studiów w dziedzinie badań naukowych lub obszaru praktyki zawodowej. Zarabianie magistra wykazuje wyższy poziom opanowania przedmiotu. Zdobywając tytuł magistra może trwać od roku do trzech lub czterech lat. Przed studia, zwykle musi napisać i obronić pracę dyplomową, długo papieru, który jest kulminacją swoim wyspecjalizowanych b… Czytaj więcej

Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dziedzina nauki ma wiele oddziałów specjalizacji w różnych dziedzinach, takich jak biochemia, ekologii i botaniki.

Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, powszechnie znany jako Zjednoczonego Królestwa i Wielkiej Brytanii, jest suwerennym państwem znajduje się na północno-zachodnim wybrzeżu kontynentalnej Europy.Dwa najbardziej znane (i najstarsze) uniwersytety Oxford i Cambridge (często określane jako Oxbridge przez wielu Brytyjczyków) Anglia ma również kilka innych światowej klasy instytucji, w tym kilka w Londynie (zwłaszcza w Imperial College, London School of Economics, University College London i King 's College London, wszystkie są częścią Uniwersytetu Londyńskiego)

St Andrews znajduje się w Szkocji, a znany jako domu w golfa. Jeden z piętnastu szkockich uniwersytetów, University of St Andrews znajduje się tam. To także najstarszy uniwersytet szkocki, założona w 1410 roku.

Studia magisterskie Biologia w Saint Andrews. Uzyskaj wszystkie informacje o studiach magisterskich na kierunku Biologia w Saint Andrews.

Przeczytaj więcej o studiowaniu w Zjednoczonym Królestwie