Studia magisterskie na kierunku Biologia w Cambridge 2022

Badania na poziomie Mistrz wiązać specjalistycznych studiów w dziedzinie badań naukowych lub obszaru praktyki zawodowej. Zarabianie magistra wykazuje wyższy poziom opanowania przedmiotu. Zdobywając tytuł magistra może trwać od roku do trzech lub czterech lat. Przed studia, zwykle musi napisać i obronić pracę dyplomową, długo papieru, który jest kulminacją swoim wyspecjalizowanych b… Czytaj więcej

Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dziedzina nauki ma wiele oddziałów specjalizacji w różnych dziedzinach, takich jak biochemia, ekologii i botaniki.

UK, Wielka Brytania ma ponad 300 lat i obejmuje cztery składowe narody: Anglia, Szkocja, Walia i Irlandia Północna. UK jest centrum nauki w ciągu ostatnich 1000 lat i posiada wiele starożytnych i wybitnych uniwersytetów. Zagraniczni studenci stanowią znaczącą część studentów na uniwersytetach brytyjskich.

Cambridge, miasto uniwersyteckie, z około 130.000 studentów, jest dumny z domu do Uniwersytetu w Cambridge, założonego na początku 13 wieku i stale w rankingu jako jeden z 5 najlepszych uniwersytetów na świecie. Istnieje również Anglia Ruskin University.

Studia magisterskie Biologia w Cambridge. Uzyskaj wszystkie informacje o studiach magisterskich na kierunku Biologia w Cambridge.

Przeczytaj więcej o studiowaniu w Zjednoczonym Królestwie