Studia magisterskie na kierunku Biologia w Padwa 2022

Masters jest pierwszy poziom absolwentów zajęć i może być uzyskane po otrzymaniu stopnia licencjata. Zarabianie mistrzów zwykle wymaga dwóch lat studiów w pełnym wymiarze czasu pracy, który wynosi 36 do 54 semestr kredytów.   Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dz… Czytaj więcej

Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dziedzina nauki ma wiele oddziałów specjalizacji w różnych dziedzinach, takich jak biochemia, ekologii i botaniki.

Oficjalnie znany jako Republiki Włoskiej, kraj znajduje się w południowej Europie. Językiem urzędowym jest język włoski i kulturalnych bogatych stolicą jest Rzym. Wiele z World 's najstarszych uniwersytetów znajdują się we Włoszech, w szczególności na Uniwersytecie w Bolonii (założony w 1088). Istnieją trzy Superior Absolwent Szkoły z "uniwersytet stanu ", trzy instytucje o statusie kolegiów doktoranckich, które funkcjonują na magisterskich i podyplomowych poziom.

To przemysłowe i gospodarcze miasta Włoch jest jeszcze dobrze rozwinięty naturalnie piękne miasto. Stąd, Padwa jest dobre miejsce do życia i zarabiania pieniędzy. Ponadto, Padwa ma kilka dobrych instytucji edukacyjnych, takich jak Uniwersytet w Padwie.

Studia magisterskie Biologia w Padwa. Uzyskaj wszystkie informacje o studiach magisterskich na kierunku Biologia w Padwa.

Przeczytaj więcej o studiowaniu we Włoszech