W niepełnym wymiarze czasu studia magisterskie na kierunku Biologia w Oceanii

Znajdź W niepełnym wymiarze czasu studia magisterskie na kierunku Biologia w Oceanii

Biologia

W celu pomyślnego uzyskania dyplomem magistra, trzeba będzie uzyskać liczbę punktów przechodząc poszczególne moduły. Większość nauczane Masters będzie szereg podstawowych modułów, które trzeba zdać, aby uzyskać kwalifikację. Ocena Masters badawczych jest prawie zawsze w całości przez jednego modułu pracy doktorskiej lub projektu.

Masters w biologii jest ekscytującym kierunku studiów. Stopień Magister 's biologii oferuje wiele możliwości, jak nowe odkrycia naukowe są w codziennej praktyce.

W związku z wieloma krajami w Oceanii, uroczystości pracy i przepisów o pozwolenia na pracę są bardzo zróżnicowane, z danymi na temat możliwości w niektórych krajach jest ograniczona. Australia i Nowa Zelandia są najbardziej zaawansowane kraje w okolicy.

W niepełnym wymiarze czasu studia magisterskie kierunek Biologia. Uzyskaj wszystkie informacje o W niepełnym wymiarze czasu studiach magisterskich na kierunku Biologia w Oceanii.

Magister biologii

Brawijaya University
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu July 2019 Indonezja Malang

Vision: być wzorem instytucja w nauce i matematyce edukacji z międzynarodowymi standardami i wielkim wsparciem dla nauk stosowanych, w celu poprawy dobrostanu człowieka. [+]

Magister biologii

Wizja, misja i cele

VISION: być wzorem instytucja w nauce i matematyce edukacji z międzynarodowymi standardami i wielkim wsparciem dla nauk stosowanych, w celu poprawy dobrostanu człowieka.

Misja

Absolwenci jakości formy. Odgrywać aktywną rolę w tworzeniu i rozwoju nauki i technologii. Zwiększ uznanie opinii publicznej wszystkich MIPA-tych. Wspieranie rozwoju nauk stosowanych na uniwersytecie.

Cele

Organizowanie procesu nauczania i uczenia się Prowadzenia wysokiej jakości badań. Rozpowszechniania wyników badań opinii publicznej. Odgrywają istotną rolę w rozwoju nauki na poziomie krajowym i międzynarodowym. [-]

Master of Conservation Biology

Victoria University of Wellington
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 12 - 24 miesięcy January 2019 Nowa Zelandia Wellington

Wpływ człowieka, utrata różnorodności biologicznej i rosnąca świadomość zmian środowiska sprawiają, że biologia zachowawcza jest ważniejsza każdego dnia. [+]

Przegląd

Łącząc ochronę, ekologię, różnorodność biologiczną i zrównoważony rozwój, Master of Conservation Biology jest rocznym, 180-punktowym zawodowym magistrem. Uzyskasz wiedzę naukową niezbędną do prowadzenia prac konserwatorskich w Nowej Zelandii i na całym świecie.

Wellington to międzynarodowy hotspot dla różnorodności biologicznej i nauka w School of Biological Sciences, którego nauczysz się od światowych liderów w zakresie praktyki konserwatorskiej - cenionych na całym świecie naukowców, których praca informuje o zarządzaniu wyjątkową biotą Nowej Zelandii.... [-]

Magister Ochrony Morskiej

Victoria University of Wellington
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 12 - 24 miesięcy March 2019 Nowa Zelandia Wellington

Wraz z rosnącą presją na środowisko morskie, zarówno w regionie Południowego Pacyfiku, jak i na całym świecie, poszukiwani są eksperci w zakresie ochrony i zarządzania organizmami morskimi i ekosystemami. [+]

Przegląd

Jako światowy lider w dziedzinie ochrony środowiska morskiego, Nowa Zelandia jest doskonałym miejscem do rozwijania swojej wiedzy w tej dziedzinie. Jego wyjątkowe i długie wybrzeże jest domem dla wielu organizmów morskich - od małego fitoplanktonu po zagrożonego lwa morskiego z Nowej Zelandii.

Ucz się z Victoria's School of Biological Sciences, liderem w badaniach biologii morza. Zbadaj zagadnienia związane z konserwacją i praktyką morską, korzystając z przykładów z Nowej Zelandii, Australii, Południowego Pacyfiku i szerszego regionu Indo-Pacyfiku, które można zastosować na całym świecie.... [-]