Filter
Studia magisterskie
Oceanii

Studia magisterskie Biologia w Oceanii. Szukaj studiów magisterskich w Oceanii tutaj!

W celu pomyślnego uzyskania dyplomem magistra, trzeba będzie uzyskać liczbę punktów przechodząc poszczególne moduły. Większość nauczane Masters będzie szereg podstawowych modułów, które trzeba zdać, aby uzyskać kwalifikację. Ocena Masters badawczych jest prawie zawsze w całości przez jednego modułu pracy doktorskiej lub projektu.

Uczenie się więcej na temat biologicznych aspektów ludzkiego organizmu mogą być podstawą do dalszych badań w farmakologii lub w szkole medycznej. Dla tych, którzy chcą nauczyć naukę, wykształcenie biologia może być łączone ze szkoleniem zarobić poświadczeń nauczania.

W związku z wieloma krajami w Oceanii, uroczystości pracy i przepisów o pozwolenia na pracę są bardzo zróżnicowane, z danymi na temat możliwości w niektórych krajach jest ograniczona. Australia i Nowa Zelandia są najbardziej zaawansowane kraje w okolicy.

Studia magisterskie Biologia w Oceanii. Uzyskaj wszystkie informacje o studiach magisterskich na kierunku Biologia w Oceanii.

Read More Read Less
Other options within this field of study:

5 Results in Biologia, Oceanii

Victoria University of Wellington

Przegląd

Wraz z rosnącą presją na środowisko morskie, zarówno w regionie Południowego Pacyfiku, jak i na całym świecie, poszukiwani są eksperci w zakresie ochrony i zarządzania organizmami morskimi i ekosystemami.

Jako światowy lider w dziedzinie ochrony środowiska morskiego, Nowa Zelandia jest doskonałym miejscem do rozwijania swojej wiedzy w tej dziedzinie. Jego wyjątkowe i długie wybrzeże jest domem dla wielu organizmów morskich - od małego fitoplanktonu po zagrożonego lwa morskiego z Nowej Zelandii.

Ucz się z Victoria's School of Biological Sciences, liderem w badaniach biologii morza. Zbadaj zagadnienia związane z konserwacją i praktyką morską, korzystając z przykładów z Nowej Zelandii, Australii, Południowego Pacyfiku i szerszego regionu Indo-Pacyfiku, które można zastosować na całym świecie.... [-]

Nowa Zelandia Wellington
            [title] => Nowa Zelandia

[title] => Wellington

March 2019
12 - 24 miesięcy

Victoria University of Wellington

Wpływ człowieka, utrata różnorodności biologicznej i rosnąca świadomość zmian środowiska sprawiają, że biologia zachowawcza jest ważniejsza każdego dnia. ... [+]

Przegląd

Łącząc ochronę, ekologię, różnorodność biologiczną i zrównoważony rozwój, Master of Conservation Biology jest rocznym, 180-punktowym zawodowym magistrem. Uzyskasz wiedzę naukową niezbędną do prowadzenia prac konserwatorskich w Nowej Zelandii i na całym świecie.

Wellington to międzynarodowy hotspot dla różnorodności biologicznej i nauka w School of Biological Sciences, którego nauczysz się od światowych liderów w zakresie praktyki konserwatorskiej - cenionych na całym świecie naukowców, których praca informuje o zarządzaniu wyjątkową biotą Nowej Zelandii.... [-]

Nowa Zelandia Wellington
            [title] => Nowa Zelandia

[title] => Wellington

July 2019
12 - 24 miesięcy

Brawijaya University

Vision: być wzorem instytucja w nauce i matematyce edukacji z międzynarodowymi standardami i wielkim wsparciem dla nauk stosowanych, w celu poprawy dobrostanu człowieka. ... [+]

Magister biologii

Wizja, misja i cele

VISION: być wzorem instytucja w nauce i matematyce edukacji z międzynarodowymi standardami i wielkim wsparciem dla nauk stosowanych, w celu poprawy dobrostanu człowieka.

Misja

Absolwenci jakości formy. Odgrywać aktywną rolę w tworzeniu i rozwoju nauki i technologii. Zwiększ uznanie opinii publicznej wszystkich MIPA-tych. Wspieranie rozwoju nauk stosowanych na uniwersytecie.

Cele

Organizowanie procesu nauczania i uczenia się Prowadzenia wysokiej jakości badań. Rozpowszechniania wyników badań opinii publicznej. Odgrywają istotną rolę w rozwoju nauki na poziomie krajowym i międzynar... [-]
Indonezja Malang
            [title] => Indonezja

[title] => Malang

July 2019

The Australian National University | Science

Ten program jest zaprojektowany, aby zapewnić zarówno wiedzę teoretyczną i praktyczną z nowoczesnych koncepcji w dziedzinie neurologii i metodologii stosowanej. Nauczysz ... [+]

Jedyny dwuletni stopień magistra oferowany przez ANU College of Health and Medicine Studenci programów Master of Neuroscience dołączają do światowych naukowców i mają możliwość zdobycia bezpośredniego doświadczenia z ich badań. Programy te zapewniają absolwentom nauki nowych umiejętności i rozszerzyć i odnowić zrozumienie zasad neurofizjologicznych. można nabyć zarówno wiedzę teoretyczną i praktyczną z nowoczesnych koncepcji w dziedzinie neurologii i metodologii stosowanej. Zapytaj się bezpośrednio z ANU Mamy w swojej fabryce Eccles Institute of Neuroscience ponad dziesięć niezależnych grup badawczych. Obejmuje to dobrze wyposażone laboratoria, pakiet mikroskopów elektronowych, konfokalnego mikroskopu skaningowego oraz białka i DNA usług analitycznych i Advanced Super równoległe i zaplecze informatyczne. Zapewniamy pracowników i studentów z wyjątkowym środowiska dla badań nad funkcją mózgu, z naciskiem komórkowej i naciskiem na przetwarzanie sygnałów w systemach sensorycznych.... [-]

Australia Canberra
            [title] => Australia

[title] => Canberra

January 2019
2 lat

The Australian National University | Science

Mistrz Nauk Biologicznych pozwala specjalizować się w dziedzinach takich jak nauki biologiczne, ekologia i ewolucja, genetyka, nauki roślinne i biochemia. Ten stopień umo ... [+]

Samodzielny dwuletni stopień magistra oferowany przez ANU College of Science.

Zrozumienie nauk biologicznych jest integralną rozwiązywaniu niektórych z największych wyzwań stojących przed ludzkością; od groźby zmian klimatycznych, szkodniki i choroby do zwiększenia presji na światowych zasobów żywności. Czy Twoje zainteresowania są szerokie i unikalne, ANU oferuje szereg programów podyplomowych rozszerzyć swoje umiejętności w naukach biologicznych i pomóc znaleźć kreatywne i innowacyjne rozwiązania tych problemów. ANU Mistrz Nauk Biologicznych jest elastyczny program zajęć, które można dostosować do konkretnych celów edukacyjnych. Zapytaj bezpośrednio ANU Nasz program pozwala specjalizować się w określonej dziedzinie biologii, takiej jak nauki biologiczne, ekologia i ewolucja, genetyka, nauki roślinne i biochemia. Alternatywnie, można wykorzystać program, aby zapewnić szeroki przegląd nauk biologicznych dziś. Nasze zajęcia praktyczne odświeżyć swoje tradycyjne techniki, jednocześnie rozwijając swoje umiejętności i wiedzę w nowych technik cięcia krawędzi.... [-]