Znajdź studia niestacjonarne studia magisterskie na kierunku Biologia w Wellington

Masters jest przyznawane studentom, którzy ukończyli studiów podyplomowych w określonej dziedzinie nauki lub obszarze praktyki zawodowej, podczas gdy wykazując wysoki poziom opanowania podczas procesu. Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dziedzina nauki ma wiele oddziałów… Czytaj więcej

Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dziedzina nauki ma wiele oddziałów specjalizacji w różnych dziedzinach, takich jak biochemia, ekologii i botaniki.

Nowa Zelandia to wyspiarskie państwo w południowo-zachodniej części Oceanu Spokojnego. Kraj geograficznie obejmuje dwa główne lądów - że z Północnej i Południowej Wyspy - i liczne mniejsze wyspy. Zagraniczni studenci muszą mieć wizę studencką i rozsądny poziom gotówki do wydania, w celu podjęcia studiów w Nowej Zelandii na bazie uczelni. Nowa Zelandia instytucje edukacyjne poinformuje odpowiednie władze imigracyjne, jeśli uczeń przestaje uczęszczać ich uczęszczających kursy, które można następnie zawiesić lub anulować tego studenta 's wizy. Placówki oświatowe często wymieniać niniejszej Rejestracji i frekwencja dane elektronicznie z innych agencji rządowych odpowiedzialnych za udzielanie pomocy studentów.

Wiele uniwersytetów i uczelni z siedzibą w Wellington. Victoria University of Wellington posiada cztery kampusy w mieście. Massey University posiada także kampus w Wellington dla Biznesu, Technologii i Inżynierii o imieniu "Campus pień ". To sprawia, że ​​jest to idealne miejsce dla szkolnictwa wyższego.

Studia niestacjonarne studia magisterskie na kierunku Biologia w %Wellington. Uzyskaj wszystkie informacje o studia niestacjonarne studiach na kierunku Biologia w Wellington.

Przeczytaj więcej o studiowaniu w Nowej Zelandii