W niepełnym wymiarze czasu studia magisterskie na kierunku Biologia w Barcelona

Znajdź W niepełnym wymiarze czasu studia magisterskie na kierunku Biologia w Barcelona

Biologia

Masters zarabiają po studenci ukończą licencjackich studiów. Aby uzyskać mistrzów, zwykle trzeba wykonać od 12 do 18 kursów uczelni, które często wiążą zakończeniu kompleksowych badań i / lub pracy dyplomowej.

Studiować nauki przyrodnicze i rzeczy sposób życia pracy i bezpiecznych możliwości rozwoju kariery przez choosinga mistrza w biologii. Opcje kariery obejmują badania, zdrowia, przemysłu i kilka innych w podobnej kategorii.

Hiszpania (hiszp. España) jest zróżnicowany kraj dzieląc Półwysep Iberyjski z Portugalią, na zachodnim krańcu Morza Śródziemnego. Hiszpania jest uważana za kraj egzotyczny w Europie ze względu na przyjazną mieszkańcom i stylu życia zrelaksowany. Normalny czas na University kursów w Hiszpanii wynosi 4 lata, z wyjątkiem medycyny i stopnie podwójnych, które są 6. Madryt i Barcelona są dobrze znane miast na całym świecie ze swojej kuchni, nocnych klubów i słynnego folkloru i festyny.

Będąc 2. co do wielkości miasto w Hiszpanii, Barcelona jest stolicą Katalonii prowincji. Ma ponad 4 mln mieszkańców. Jest to tętniące życiem miasto, które odbywają się co roku tysiące turystów. Jest domem dla Uniwersytetu w Barcelonie między innymi.

W niepełnym wymiarze czasu studia magisterskie na kierunku Biologia w %Barcelona. Uzyskaj wszystkie informacje o W niepełnym wymiarze czasu studiach na kierunku Biologia w Barcelona.

Studia Z Bioetyki

Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Online W niepełnym wymiarze czasu 2 lat Otwarta rekrutacja Hiszpania Barcelona

MA w Bioetyki jest program naukowy na celu szkolenie profesjonalistów specjalizujących się w badaniu i badań w bioetyki [+]

MA w Bioetyki jest program naukowy na celu szkolenie profesjonalistów specjalizujących się w badaniu i badań w bioetyki.

Program następująco interdyscyplinarnego studium z metodologii naukowej, antropologicznej, etycznej i prawnej podejścia.

Cel:

Utworzenia wyspecjalizowanych profesjonalistów w tej dziedzinie poziom teoretycznego i praktycznego bioetycznej.

Cele szczegółowe:

przedsiębiorstwa kolejowe w dziedzinie bioetyki z solidnych naukowych, szkoleń antropologicznej, etycznej i prawnej. Zapewnienie wysokiego poziomu szkolenia teoretyczne i praktyczne w dziedzinie bioetycznej. Wspieranie kształcenia specjalistów w dziedzinie bioetyki doświadczenie w zarządzaniu wielodyscyplinarne grupy badawcze. ... [-]

Mistrzem W Mózgu I Poznania

Universitat Pompeu Fabra Barcelona
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 1 - 2 lat September 2018 Hiszpania Barcelona

Mistrz w mózgu i poznania

Jednym z największych wyzwań w dziedzinie nauki jest wyjaśnienie ludzkiego umysłu. Dzięki nadejściem metod badawczych, rewolucyjna mózgu w zachowaniu wielkiego postępu technik badawczych i niesamowitej inwencji wielu badaczy, poznawczych oraz nauk neuronowych jest znalezienie sposobów, aby lepiej podejść do tego problemu. Program Master w Mózg i Poznania poprowadzi studentów poprzez najnowsze i najbardziej ekscytujących odkryć spowodowany przez interakcję między badań poznawczych i badania mózgu, dostarczając im teoretycznych i praktycznych środków, aby aktywnie uczestniczyć w tej ekscytującej przedsiębiorstwa.

Trzon programu magisterskiego składa się z grup badawczych w Centrum UPF za Mózg i Poznania (CBC). Grupy te są kierowane przez znanych naukowców w dziedzinach takich jak neurobiologii, neurologii obliczeniowej poznawczego, psycholingwistyki, wizji, multisensory percepcji, rozwój człowieka i poznania porównawczej. Studenci będą więc narażeni na realizowanych projektów badawczych w CBC i będą zintegrowane w jednym z jego głównych linii badawczych, w których będą one prowadzą własne badania dla ich ostatecznego projektu.... [-]