Magister Biologia w Hiszpania - Studia magisterskie

Studia magisterskie Biologia w Hiszpania. Szukaj studiów magisterskich w Hiszpania tutaj!

Biologia

Magister jest stopień naukowy przyznawany osobom, które z powodzeniem oznaczać wyższy poziom doświadczenia. Istnieją dwa główne rodzaje mistrzów - uczy i badania.

Studiować nauki przyrodnicze i rzeczy sposób życia pracy i bezpiecznych możliwości rozwoju kariery przez choosinga mistrza w biologii. Opcje kariery obejmują badania, zdrowia, przemysłu i kilka innych w podobnej kategorii.

Hiszpania (hiszp. España) jest zróżnicowany kraj dzieląc Półwysep Iberyjski z Portugalią, na zachodnim krańcu Morza Śródziemnego. Hiszpania jest uważana za kraj egzotyczny w Europie ze względu na przyjazną mieszkańcom i stylu życia zrelaksowany. Normalny czas na University kursów w Hiszpanii wynosi 4 lata, z wyjątkiem medycyny i stopnie podwójnych, które są 6. Madryt i Barcelona są dobrze znane miast na całym świecie ze swojej kuchni, nocnych klubów i słynnego folkloru i festyny.

Studia magisterskie Biologia w Hiszpania. Uzyskaj wszystkie informacje o studiach magisterskich na kierunku Biologia w Hiszpania.

Mistrzem W Mózgu I Poznania

Universitat Pompeu Fabra Barcelona
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 1 - 2 lat September 2018 Hiszpania Barcelona + 1 więcej

Mistrz w mózgu i poznania

Jednym z największych wyzwań w dziedzinie nauki jest wyjaśnienie ludzkiego umysłu. Dzięki nadejściem metod badawczych, rewolucyjna mózgu w zachowaniu wielkiego postępu technik badawczych i niesamowitej inwencji wielu badaczy, poznawczych oraz nauk neuronowych jest znalezienie sposobów, aby lepiej podejść do tego problemu. Program Master w Mózg i Poznania poprowadzi studentów poprzez najnowsze i najbardziej ekscytujących odkryć spowodowany przez interakcję między badań poznawczych i badania mózgu, dostarczając im teoretycznych i praktycznych środków, aby aktywnie uczestniczyć w tej ekscytującej przedsiębiorstwa.

Trzon programu magisterskiego składa się z grup badawczych w Centrum UPF za Mózg i Poznania (CBC). Grupy te są kierowane przez znanych naukowców w dziedzinach takich jak neurobiologii, neurologii obliczeniowej poznawczego, psycholingwistyki, wizji, multisensory percepcji, rozwój człowieka i poznania porównawczej. Studenci będą więc narażeni na realizowanych projektów badawczych w CBC i będą zintegrowane w jednym z jego głównych linii badawczych, w których będą one prowadzą własne badania dla ich ostatecznego projektu.... [-]

Studia Z Bioetyki

Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Online W niepełnym wymiarze czasu 2 lat Otwarta rekrutacja Hiszpania Barcelona

MA w Bioetyki jest program naukowy na celu szkolenie profesjonalistów specjalizujących się w badaniu i badań w bioetyki [+]

MA w Bioetyki jest program naukowy na celu szkolenie profesjonalistów specjalizujących się w badaniu i badań w bioetyki.

Program następująco interdyscyplinarnego studium z metodologii naukowej, antropologicznej, etycznej i prawnej podejścia.

Cel:

Utworzenia wyspecjalizowanych profesjonalistów w tej dziedzinie poziom teoretycznego i praktycznego bioetycznej.

Cele szczegółowe:

przedsiębiorstwa kolejowe w dziedzinie bioetyki z solidnych naukowych, szkoleń antropologicznej, etycznej i prawnej. Zapewnienie wysokiego poziomu szkolenia teoretyczne i praktyczne w dziedzinie bioetycznej. Wspieranie kształcenia specjalistów w dziedzinie bioetyki doświadczenie w zarządzaniu wielodyscyplinarne grupy badawcze. ... [-]

Magister Biologii Molekularnej, Komórkowej I Genetycznej

Universidade da Coruña
Łączone online i stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok September 2018 Hiszpania A Coruña

Mistrz zapewnia kształcenie akademickie, które umożliwia specjalizację, po uzyskaniu stopnia dostępu do doświadczalnych lub nauk o zdrowiu. [+]

Wprowadzenie

W dziedzinie naukowej uczeń, który ukończył ten Mistrz będzie przygotowany do pracy w laboratoriach badawczych wymagających umiejętności komórkowych, molekularnych lub genetycznych. Uczeń będzie mógł kontynuować przewoźnika badawczego i uzyskać dostęp do Ph. Studiów.

W dziedzinie zawodowej Master umożliwia wyszkolenie specjalistów zajmujących się zaawansowanymi stanowiskami pracy w różnych sektorach badań i rozwoju: klinicznych lub biotechnologicznych, a także w szkolnictwie wyższym iw administracji publicznej.... [-]

Stopień Magister W Dziedzinie Biologii Morskiej

Universidade da Coruña
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 semestry September 2018 Hiszpania A Coruña

Ten mistrz ma na celu przeszkolenie specjalistów w pokrewnych biologii morskiej i poprawy szkolenia i działalność poświęconą tych zadań. Jest to szkolenie personelu naukowca do włączenia do badań naukowych w biologii morskiej lub zespołów badawczych organizacji publicznych, prywatnych i biznesowych. [+]

Wprowadzenie

Dlaczego warto studiować na stopień

Biolodzy morscy są odpowiedzialne za wiele zadań w zakresie rybołówstwa i akwakultury. Na przykład, pracując dla administracji publicznej w celu oszacowania i monitorowania zapasów gatunków morskich, konsultantów biznesowych i pozarządowych, analizując dane z systemów monitorowania satelitarnego, czy naukowców. Praca badawcza ma zastosowanie nie tylko w zakresie rozwoju wiedzy, ale również jako usługę zarządzania w monitorowania i kontrolowania jakości środowiska morskiego lub rozwijających się nowych zasobów do eksploatacji... [-]

Magister Biologii Morskiej: Różnorodność Biologiczna I Ochrona

Universidad de La Laguna
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 18 miesięcy September 2018 Hiszpania Santa Cruz de Tenerife

Stopień Master w Biologii Morskiej: Bioróżnorodność i Conservation na Uniwersytecie La Laguna na podejściu spełnia bogate doświadczenie ponad czterdzieści lat nauczania i badań w tej dziedzinie, opracowanego na uwolnienie pętli lokalnej. Będziesz mieć wyraźny charakter szkolenia praktycznego i stosowane. Studenci nabędą solidną wiedzę tła morskiej różnorodności biologicznej, zwłaszcza szczytowo-śródziemnomorskiej, środowisko i równie dominują narzędzia wiedzy w zakresie planowania, zarządzania i konserwacji, badań i nauczania związanego ze środowiskiem , różnorodności biologicznej i zasobów morskich. [+]

Uzasadnienie tytuł

Określenie „różnorodności biologicznej” jest stosunkowo nowa i chociaż stała się modne jest tylko skurcz „różnorodności biologicznej” rozumie się strukturalną i funkcjonalną różnych wszystkich form życia zarówno na poziomie genetycznym i specyficzny i ekosystem.... [-]

Międzynarodowy Magister W Laboratorium Mikrobiologii I Analizy Próbek (European Diploma Poświadczone Przez Notariusza)

ESNECA
Online W niepełnym wymiarze czasu 300 godziny Otwarta rekrutacja Hiszpania Spain Online

Kurs ten skierowany jest do przedsiębiorców, menedżerów, przedsiębiorców, pracowników i każdego, kto chce nabyć wiedzę z zakresu mikrobiologii i analizy próbek w laboratoriach. [+]

odbiorcami

Kurs ten skierowany jest do przedsiębiorców, menedżerów, przedsiębiorców, pracowników i każdego, kto chce , aby zdobyć wiedzę w dziedzinie mikrobiologii i analiza próbek w laboratoriach.

modalność

Tryb Master jest on-line i Tutorizada

Po zarejestrowaniu, student otrzyma kody dostępu w ciągu 24 godzin roboczych.Nasz zespół nauczycieli i wychowawców skontaktuje studenta do 48 godzin po rejestracji kierować student towarzyszyć mu na starcie i po kursie, i odpowiedzieć na wszelkie pytania, które mogą się pojawić.czas trwania

Czas trwania kursu wynosi 300 godzin.

ilośćPierwotnej kwoty $ 1.900Rzeczywista kwota: $ 475

* Wyrażonej w USD

Otrzymany certyfikat... [-]

Magister W Neurorehabilitacji

Instituto Superior De Estudios Psicológicos ISEP
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2018 Hiszpania Barcelona Madrid Valencia + 1 więcej

Neuroedukacja przekształciła paradygmat szkolenia poprzez włączenie i promowanie interdyscyplinarnej integracji nauk pedagogicznych z tymi, które badają funkcjonowanie mózgu. W ten sposób osiągnięto niespotykany dotąd postęp w procesie uczenia się, ponieważ przyczyniają się one do wzmocnienia neurokognitywnych i emocjonalnych zdolności ludzi. [+]

Lokalizacje: Barcelona - Madryt - Walencja

Harmonogram: SD 2 lata trwania / Intensywny Valencia VSD 1 rok

Kwalifikacje: Mistrz w neurorehabilitacji wydany przez ISEP

Mistrz w neurorehabilitacji

Istnieje wielu specjalistów potrzebnych do leczenia urazów neurologicznych (neuropsychologowie, fizjoterapeuci, terapeuci zajęciowi, logopedzi, pracownicy socjalni, psychologowie kliniczni, pielęgniarki, psychiatrzy, neurolodzy, lekarze rehabilitacyjni, itp.), Jednak niemożliwe jest podejście terapeutyczne bez holistycznego podejścia koncentruje się na osobie i charakterze transdyscyplinarnym, takim jak ten oferowany przez Mistrza Neurorehabilitacji ISEP, pioniera jego interdyscyplinarnego charakteru.... [-]

Magister W Neuroedukacji I Optymalizacji Wydajności

Instituto Superior De Estudios Psicológicos ISEP

Lokalizacje: Barcelona - Madryt - WalencjaGodziny: SDKwalifikacje: Mistrz w Neuroedukacji i Optymalizacji Wydajności wydany przez ISEP

Obecność deficytów poznawczych w różnych patologiach neurologicznych w dzieciństwie, takich jak urazy głowy, nowotwory itp., Spowodowała w ostatnich czasach rozrost różnych formacji w dziedzinie neuropsychologicznej, aby spróbować złagodzić te patologie poprzez rehabilitację funkcji, a także wielka zmienność trudności w uczeniu się, która występuje w dzisiejszej szkole. Podobnie, obecnie obserwuje się znaczny wzrost konsultacji klinicznych u rodziców, którzy przyjmują u swoich dzieci objawy kliniczne i poznawcze, w niektórych przypadkach, a przy braku tego, u innych, co uniemożliwia im optymalny rozwój edukacyjny.... [-]

Master In Marine Ecology (MECM)

Universidad de las Islas Baleares - UIB
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok September 2018 Hiszpania Palma

Efekty kształcenia można streścić następująco: Chcę szkolenia dotyczące parametrów i charakterystyk środowiskowych środowiska morskiego w ogóle, a zwłaszcza w basenie Morza Śródziemnego. [+]

Co będzie się uczyć?

Efekty kształcenia można podsumować w następujący sposób:

Szkolenie na temat parametrów i charakterystyk środowiskowych środowiska morskiego w ogóle, a zwłaszcza w basenie Morza Śródziemnego.Znając dynamikę ocean ze sprzężenia pomiędzy atmosferą i wody oraz całego systemu jako powierzchownej i głębokiej cyrkulacji jest wzorowany.Odróżnić i rozpoznać elementy społeczności planktonowych, nektonic i dennych i troficznych relacji między nimi oraz aspektów dotyczących ogólnego metabolizmu ekosystemów morskich.Znając teoretyczne i praktyczne aspekty metod i technik pracy naukowej w środowisku morskim przez próbkowanie kampanie i późniejsze badanie próbek w laboratorium.struktura kursu... [-]

Magister W Zakresie Ochrony środowiska Morskiego

University of Oviedo -
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok September 2018 Hiszpania Oviedo

Master jest skierowany do studentów z tytułem licencjata lub stopnia z biologii, biotechnologii, nauk o środowisku, nauk morskich, chemii lub geologii. Dla studentów, którzy nie mają tego profilu, oceniane będą studia podyplomowe w wymienionych dziedzinach. Możliwości zawodowe związane z ochroną i eksploatacją zasobów morskich, w tym planowanie przestrzenne i zarządzanie obszarami naturalnymi, akwakultura, turystyka ekologiczna i inne. [+]

Profesjonalne możliwości

Profil absolwentów będzie należeć do specjalistów w dziedzinie badań i zarządzania ochroną morską./>

Konspekt/>

Moduł wiedzy

Składa się z 7 kursów face-to-face - 3 kredyty. Student musi zaliczyć minimum 9 punktów odpowiadających 3 obowiązkowym kursom, maksymalnie do 21 punktów.

1. semestr