Studia magisterskie Biologia w Gwatemala. Szukaj studiów magisterskich w Gwatemala tutaj!

Masters jest pierwszy poziom absolwentów zajęć i może być uzyskane po otrzymaniu stopnia licencjata. Zarabianie mistrzów zwykle wymaga dwóch lat studiów w pełnym wymiarze czasu pracy, który wynosi 36 do 54 semestr kredytów.   Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dz… Czytaj więcej

Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dziedzina nauki ma wiele oddziałów specjalizacji w różnych dziedzinach, takich jak biochemia, ekologii i botaniki.

Istnieje kilka prywatnych uczelni, które można znaleźć w całej Gwatemali. Mimo to, nadal ma jedne z najniższych poziomów umiejętności w całej Ameryce Środkowej. Ci, którzy chcą studiować w tym kraju mogą zapłacić wyższe czesne powodu sprywatyzowanych systemów szkolnych.

Studia magisterskie Biologia w Gwatemala. Uzyskaj wszystkie informacje o studiach magisterskich na kierunku Biologia w Gwatemala.

Przeczytaj więcej o studiowaniu w Gwatemali