Magister Astronomia w Niderlandy - Studia magisterskie

Studia magisterskie Astronomia w Niderlandy. Szukaj studiów magisterskich w Niderlandy tutaj!

Astronomia

Stopień Master 's jest podyplomowych stopień naukowy. Trzeba już licencjat ubiegania się o programie Master 's. Most główny 'studiów s wymaga studentów do ukończenia głównego ' tezy s lub pracy badawczej.

Astronomia jest tematem szeroko zakrojonym, obejmującym szerokie badania galaktyk, planet i gwiazd. To pole badań może obejmować wiele eksperymentalnych możliwości, takich jak wykorzystanie lokalnych obserwatorium do rejestrowania danych lub podróżowania w pewnym miejscu do świadomego niebiańskiego wydarzenia.

Holandia jest składnikiem kraj Królestwa Niderlandów, składający się z dwunastu prowincji w północno-zachodniej Europy i trzech wysp na Karaibach. Mówiąc angielskiego uczniowie będą mieli problemów ze znalezieniem odpowiednich kursów. Dla studentów ubiegających się uniwersytetów w Holandii, kilka stypendiów są dostępne.

Studia magisterskie Astronomia w Niderlandy. Uzyskaj wszystkie informacje o studiach magisterskich na kierunku Astronomia w Niderlandy.

Magister z fizyki i astronomii

Vrije Universiteit Amsterdam
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat September 2019 Niderlandy Amsterdam

Program Master w dziedzinie fizyki i astronomii oferuje mnóstwo możliwości do nauki i prowadzenia przełomowych badań podstawowych i jego ... [+]

Mistrz Fizyki

Fizyka i astronomia jest nieodłączną częścią współczesnego społeczeństwa. Współczesne życie byłoby zupełnie inne bez chipów komputerowych, laserów, pokaz MRI i wszystkich innych świadczeń badań fizyki. Program Master w dziedzinie fizyki oferuje mnóstwo możliwości studiowania i angażują się w przełomowych badań podstawowych i jej zastosowań. Czy jesteś zainteresowany w procesach fizycznych w obrębie komórki, tworząc sztuczną fotosyntezę, astrofizyki cząstek lub badania podstawowe symetrie w skali atomowej, programu studiów magisterskich w dziedzinie fizyki daje możliwość pogłębienia swojej wiedzy i zaangażowania się w przełomowych badań podstawowych.... [-]

Magister fizyki i astronomii: fizyka grawitacji, astro- i cząstek elementarnych (utwór)

University of Amsterdam
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 24 miesięcy September 2019 Niderlandy Amsterdam

Dwuletni utwór Gravitation, Astro- i Particle Physics (GRAPPA) w programie magisterskim Fizyka i astronomia, wspólny dyplom z Vrije Universiteit Amsterdam, stoi na przecięciu fizyki teoretycznej, eksperymentalnej (astro) fizyki cząstek elementarnych i astrofizyki. Studenci korzystają z wysoce współpracującego międzynarodowego środowiska badawczego. Aktualne tematy badań obejmują fale grawitacyjne, eksperymenty fizyki cząstek elementarnych oparte na zderzaczach i wykrywanie ciemnej materii, a personel bierze udział w kilku dużych międzynarodowych projektach badawczych. [+]

Czy GRAPPA w Amsterdamie jest dla mnie utworem?

Tor GRAPPA przeznaczony jest dla ambitnych studentów zainteresowanych grawitacją, astrocząsteczkami i fizyką cząstek elementarnych. Intryguje Cię zarówno skala subatomowa (np. Model Standardowy, interakcje cząstek), jak i największe skale (np. Obiekty astrofizyczne, Wszechświat) i są szczególnie zainteresowani łączeniem tych dwóch, aby rozwiązać niektóre z największych zagadek w nauce. Ponadto:... [-]