Magister Astronomia w Australia - Studia magisterskie

Studia magisterskie Astronomia w Australia. Szukaj studiów magisterskich w Australia tutaj!

Astronomia

Stopień Master 's jest podyplomowych stopień naukowy. Trzeba już licencjat ubiegania się o programie Master 's. Most główny 'studiów s wymaga studentów do ukończenia głównego ' tezy s lub pracy badawczej.

Mistrz Astronomii uczy podstawowych pojęć współczesnej astronomii. Jest stosowana do badania planetoid, komet, planet międzygwiezdnej i-galaktycznej materii, kwazary, powstawania gwiazd, mgławice, gwiazdy we wszystkich etapach ich ewolucji, białych karłów, gwiazd neutronowych, ewolucji chemicznej i fizycznej galaktyk itp.

Australia to kraj i wyspa kontynentu na półkuli południowej, w SW Pacyfiku, państwa członkowskiego Wspólnoty.

Studia magisterskie Astronomia w Australia. Uzyskaj wszystkie informacje o studiach magisterskich na kierunku Astronomia w Australia.

Magister astronomii i astrofizyki (Zaawansowane) (MAA)