Znajdź W niepełnym wymiarze czasu studia magisterskie na kierunku Archeologia w Wielka Brytania

Archeologia

Stopień Master 's jest podyplomowych stopień naukowy. Trzeba już licencjat ubiegania się o programie Master 's. Most główny 'studiów s wymaga studentów do ukończenia głównego ' tezy s lub pracy badawczej.

Archeologia jest nauką o kulturze i historii minionych cywilizacji poprzez struktury i artefaktów pozostawionych, takich jak pozostałości fizycznych, dzieła sztuki, narzędzi i przedmiotów religijnych. Szczególny okres czasu, to region świata lub specyficzny rodzaj społeczeństwa często będzie student 's ostrości.

Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, powszechnie znany jako Zjednoczonego Królestwa i Wielkiej Brytanii, jest suwerennym państwem znajduje się na północno-zachodnim wybrzeżu kontynentalnej Europy.Dwa najbardziej znane (i najstarsze) uniwersytety Oxford i Cambridge (często określane jako Oxbridge przez wielu Brytyjczyków) Anglia ma również kilka innych światowej klasy instytucji, w tym kilka w Londynie (zwłaszcza w Imperial College, London School of Economics, University College London i King 's College London, wszystkie są częścią Uniwersytetu Londyńskiego)

W niepełnym wymiarze czasu studia magisterskie w Wielka Brytania. Uzyskaj wszystkie informacje o W niepełnym wymiarze czasu studiach magisterskich na kierunku Archeologia w Wielka Brytania.

MScR w archeologii