Filter
Magister nauk ścisłych
Afryce Typ studiów: Wszystkie Tempo: Wszystkie

Biologia Afryce - Biologia programów Biologia w Afryce

Programy magisterskie zapewnia ten sam tytuł tego stopnia - mistrz. Studia podyplomowe, takich jak Masters of Science są skrócone magistra. Master of Science w programie zarządzania lub Master of Science edukacji Zarządu są studia podyplomowe w wspólnym zarządem. Oznacza to, że studenci otrzymują wykształcenie akademickie z głębią refleksji i abstrakcji. Masters zazwyczaj mogą być klasyfikowane jako Master of Science (MSc) lub popularnego Master of Arts (MA). Master of Science (MSc) zwykle podaje się do skutecznego osiągania studia podyplomowe z nauką lub punktu technicznego konwergencji.

Badania w biologii może prowadzić do kariery w służbie zdrowia, nauki, ochrony środowiska i biotechnologii. Może także stanowić bazę do prowadzenia studiów doktoranckich w dziedzinie badań klinicznych lub pracy.

Nawet jeśli zdecydujesz mitologiczne, Afryka Wschodnia jest czarującą Tanzanii; Senegal, land of Teranga lub Republiki Południowej Afryki, z jego szerokich możliwości, aby zanurzyć się w badania i służyć, w Afryce, będą przytłaczające.

Biologia Afryce - Weź Biologia Afryce. Wszystkie Biologia i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Czytaj więcej Pokaż mniej

4 Wyniki z Biologia, Afryce

Joseph Ayo Babalola University

Masters of Science in Microbiology (mgr) ... [+]

WYMAGANIE ADMISJI DLA PROGRAMU MASTERS

Kandydaci na studia magisterskie muszą posiadać następujące kwalifikacje: 1. Pięć poziomów "O" w odpowiednich przedmiotach, w tym w języku angielskim i matematyce, w nie więcej niż dwóch posiedzeniach.

Pierwszy stopień w pokrewnych dziedzinach z Uniwersytetu Józefa Ayo Babaloli lub dowolnego innego uznanego Uniwersytetu o minimalnym zaszeregowaniu tytułu drugiego stopnia lub dyplomu podyplomowego w pokrewnych dziedzinach z dowolnej uznanej instytucji z CGPA nie mniejszym niż 4.0 w skali 5 punktów. Kandydaci na studia magisterskie Nauka i technologia na rzecz Ŝywności, która musi uzyskać co najmniej drugą klasę w dziedzinie biochemii, mikrobiologii, rolnictwa, inżynierii lub innych powiązanych dyscyplinach, moŜe być rozpatrywana, ale w takim przypadku Kandydat będzie musiał odpowiednio uzupełnić braki. ACA, ACCA, ACIB, ACII, CAN itp. Mogą być również rozpatrywane przy przyjęciu do programu księgowego PGD 5. Dla mgr inż. Administracja Biznesowa, Absolwent z licencjat Stopień ubezpieczeń i nauk matematyki mogą być rozpatrywane na studia magisterskie Administracja biznesowa z opcją w ubezpieczeniach i zarządzaniu ryzykiem. PGD ​​(Arch) są kwalifikowani do Masters of Science in Architecture (mgr inż. Arch). Kandydat poza dyplomem JABU musi przedstawić dowody potwierdzające szkolenie przemysłowe obejmujące minimalny okres sześciu miesięcy. Kandydaci byliby zobowiązani do ustnego lub pisemnego wywiadu SPOSÓB ZGŁOSZENIA ... [-]
Nigeria Ilesa
Marzec 2020
Adekunle Ajasin University

Mgr inż. Mikrobiologia z następującymi specjalizacjami: optyka mikrobiologii przemysłowej; Opcja mikrobiologii środowiskowej; Opcja medyczna mikrobiologii; Doktor (we wsz ... [+]

KATEDRA MIKROBIOLOGII

Mgr inż. Mikrobiologia z następującymi specjalizacjami:

Opcja mikrobiologii przemysłowej Opcja środowiska mikrobiologicznego Opcja medyczna mikrobiologii Doktor (we wszystkich dziedzinach mikrobiologii)

Warunki przyjęcia:

Dla mgr inż. Dyplom ukończył studia magisterskie w dziedzinie mikrobiologii lub dziedzin pokrewnych, ale nie poniżej Dywizji Drugiej Klasy. Powiązane dziedziny takie jak: rolnictwo, biologia, biochemia, botanika, chemia, wiedza o żywności, zdrowie publiczne, apteka i medycyna. W razie konieczności, niedobór licencjacki może wymagać uzupełnienia kursów naprawczych oferowanych bez zaliczenia.

[-]
Nigeria Nigeria Online
Marzec 2020
Zaoczne
Botswana International University Of Science And Technology

Program (w ramach zajęć i rozprawy) jest przeznaczony dla studenta, który ma głębokie zainteresowanie i znaczne umiejętności w zakresie stosowania nauk biologicznych w dzisiejszym środowisku.

[-]
Botswana Palapye
Wrzesień 2019
University of Johannesburg

Podstawowym celem drobnej rozprawy magisterskiej z zoologii z zajęciami jest zapewnienie studentom specjalistycznego zaawansowanego kształcenia i szkolenia przy jednoczesnym spełnieniu wymagań określonego komponentu badawczego, aby studenci mogli opanować wymagane umiejętności eksperymentalne i technologiczne oraz niezbędne kompetencje w terenie, takie jak innowacje , podejmowania decyzji, myślenia strategicznego i umiejętności organizacyjnych. Drobna rozprawa z zajęciami magisterskimi z zoologii składa się z minimum 120 punktów badań na poziomie 8 w formie projektu badawczego, napisanego jako drobna rozprawa.

Stopień wymaga wysokiego poziomu wiedzy intelektualnej i teoretycznej oraz wglądu w problemy związane z dziedziną studiów oraz krytycznego rozumowania, formułowania, analizy i oceny konkretnego problemu w dziedzinie studiów.... [-]