Archeologia Nashville - programów Archeologia Nashville Archeologia, Nashville

Stopień Master 's jest podyplomowych stopień naukowy. Stopień Master 's przygotowuje studentów do prowadzenia lub zarządzania. Stopień Master 's przygotowuje osobę w zakresie poszukiwań przez wyspecjalizowane badania pola. Studiowanie minione cywilizacje za pośrednictwem swoich struktur i artefaktów, w tym pozostałości fizycznych, dzieła sztuki, narzędzi i przedmiotów… Czytaj więcej

Studiowanie minione cywilizacje za pośrednictwem swoich struktur i artefaktów, w tym pozostałości fizycznych, dzieła sztuki, narzędzi i przedmiotów religijnych, w celu zrozumienia ich historii i kultury jest kluczem do tematu archeologii. Studenci mogą specjalizować się w konkretnej dziedzinie, takich jak region geograficzny, okres lub rodzaju społeczeństwa.

Edukacja w USA jest przede wszystkim przez sektor publiczny, z kontroli i finansowania pochodzącego z trzech poziomów: stan, lokalne i federalne, w tej kolejności.Wspólne wymogi do nauki na wyższym poziomie edukacji w Stanach Zjednoczonych będzie to esej przyjęć (znany również jako zestawienia celu lub rachunku osobistym), wykaz zaliczeń, rekomendacji / listy referencyjne, Testy językowe

Nashville jest północno centralnej części i stolica stanu Tennessee, Stany Zjednoczone. Ze względu na liczne uczelniach miasto nazywa jako Ateny południa.

Archeologia Nashville - Weź MA Nashville. Wszystkie programu MA i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Przeczytaj więcej o studiowaniu w USA